אייכלר: "כבר שנים אני דורש לקיים מפקד קהילות ממוחשב"

"אני בשעתו כבר אמרתי וכתבתי על דעת גדולי ישראל, שכל קהילה תקבל ייצוג ויהיה מפקד ממוחשב. אני לא רוצה לדבר יותר על ועידת 'דגל התורה' ובפרט בזמן הועידה אני רוצה שלום עם כל יהודי"
דוד לזר No Comments on אייכלר: "כבר שנים אני דורש לקיים מפקד קהילות ממוחשב"

בעוד שב'דגל התורה' מנפנפים בימים אלו בנתונים ובדרישה לשוויון בינם לבין 'אגודת ישראל', דווקא נציגי 'אגודת ישראל' דורשים לקיים מפקד שיביא סוף לדרמה סביב יחסי הכוחות • אז מי נגד מי?

ח"כ ישראל אייכלר צילום: Miriam Alster/FLASH90
"אני בשעתו כבר אמרתי וכתבתי על דעת גדולי ישראל, שכל קהילה תקבל ייצוג ויהיה מפקד ממוחשב. אני לא רוצה לדבר יותר על ועידת 'דגל התורה' ובפרט בזמן הועידה אני רוצה שלום עם כל יהודי"
19:19
30.04.24
נתי קאליש No Comments on מזקני חסידי צאנז: הנגיד שנחבא אל הכלים הלך לעולמו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד שב'דגל התורה' מנפנפים בימים אלו בנתונים ובדרישה לשוויון בינם לבין 'אגודת ישראל', דווקא נציגי 'אגודת ישראל' הם אלו שדורשים לקיים מפקד או ניפוי מחדש שיביא סוף לדרמה סביב יחסי הכוחות.

הבוקר (חמישי) אמר ח"כ ישראל אייכלר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי "אני בשעתו כבר אמרתי וכתבתי על דעת גדולי ישראל, שכל קהילה תקבל ייצוג ויהיה מפקד ממוחשב. אני לא רוצה לדבר יותר על ועידת 'דגל התורה' ובפרט בזמן הועידה אני רוצה שלום עם כל יהודי".

לדבריו, "יש ועידה שצריך לכבד אותה, מדובר בסך הכל ועידה שעושה רבות למען עולם התורה והישיבות, דגל התורה היא חלק בלתי נפרד מ'יהדות התורה' ואני לא רוצה לדבר עליהם ברדיו".

עוד הוסיף אייכלר כי "כל זמן שלא יהיה ייצוג לכל קהילה וקהילה, כל הזמן יהיה בעיות בזה. אבל על הפרטים אני לא רוצה לדבר עליהם כעת", לדבריו, "זה שאנשי תקשורת מתעסקים בזה בגלל רייטינג אני מבין את זה, אני מכיר את התקשורת, אבל אני לא עובד בה היום, אני כעת עוסק בעשייה".

מלבדו של אייכלר אמש אמר ח"כ אליעזר מנחם מוזס ב'מהדורה המרכזית' כי "הגיע הזמן לקיים מפקד, אם חפצים אנחנו בשלום אמתי ובכדי שנתמודד עם כל הבעיות שלנו, אנחנו אמנם 'עם אחד' אבל 'מפוזר ומפורד' כמו שאמר המן והפתרון לזה הוא 'לך כנוס', צריך לעשות מפקד אמיתי ובלי טריקים ושטיקים".

לדבריו, "כל המחלוקות גורמים שבמקום שנהיה עם 10 מנדטים ירדנו ל-6, אנחנו צריכים לקחת את עצמנו לידים, כזו הצעה יכולה לפתור את כל הבעיות ועדים לכך המחיאות כפיים שהיו באולם".

עוד הבהיר מוזס כי "מי שיש לו אייפון לא יוכל לבחור במפקד", לדבריו, "בכדי להיות זכאי לבחור ב'יהדות התורה' צריך להתנהג כפי הדרך של 'יהדות התורה' וכפי דרכם של גדולי ישראל".

על הפילוג הליטאי אמר מוזס כי "אני לא רוצה להתייחס לזה בעת השמחה והחג של דגל התורה, אבל כל אחד הולך לפי גדולי התורה שלו".



0 תגובות